Jumat, 15 Oktober 2010

Promosi hasil kraftangan

NAMSAHAZ Webhosting - at RM0.06 per 1MB!!!
Assalamualaikum,
Selamat datang dan pada jangkaan saya anda sudah tentu salah seorang dari peminat barang-barang kraftangan klasik bukan?.Untuk kali ini saya bawa khusus kepada anda semua barang-barang yang saya katakan tu, yang mana  boleh diketegorikan sebagai kempen jualan penghabisan stok secara habis-habisan.Yang sebenarnya barang ni semua adalah stok lama dari pemilik asal perniagaan barang-barang kraftangan dan klasik ini.Beliau telah gagal bertahan dalam perniagaan ini.Jadi untuk menampung segala kos-kos yang masih  tertunggak.Jadi barang-barang ini semua telah  dijadikan sebagai penggantinya.
Memandangkan barang-barang ini semua bukan tergolong dalam keluarga perniagaan yang dimiliki oleh pemilik yang baru.Jadi barang-barang ini terpaksa dijual kepada sesiapa yang berminat.Jika ada peminat barang-barang antik dan klasik ini yang berminat sama ada ingin membeli secara pukal atau secara berasingan.Sila hubungi saya untuk urusan berikutnya.Macam mana hendak menghubungi saya? sila lihat di sebelah kanan dalam laman web ini.jadi pilih yang mana sesuai.Cara yang senang sila guna ruangan komen yang ada dibawah.Jom kita tengok barang-barangnya dibawah:

Untuk makluman anda semua barang-barang ini semua masih cantik dan masih berkualiti dan barang-barang ini semua ada di premis perniagaan yang bertempat di Padang besar,Perlis.Berkenaan harga anda tentukan sendiri, jika pihak kami merasakan harga yang anda tawarkan itu sesuai.Maka jadinya barang-barang ini  akan menjadi hak milik anda.Harap maklum.
Jika berminat sila hubungi saya dan terima kasih sekali lagi kerana sudi meluangkan masa yang berharga anda disini.Sekian terima kasih dan selamat berurusniaga.

*Mungkin anda turut meminati produk hebat ini

Tidak ada komentar:

Posting Komentar